ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم نگرش به تبلیغات اینترنتی (فصل دوم)

شما هم اکنون فایل با عنوان ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم نگرش به تبلیغات اینترنتی (فصل دوم) را مشاهده منی نمایید که پس از مطالعه آن در صورت تمایل می توانید نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل
ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم نگرش به تبلیغات اینترنتی (فصل دوم)

ادبیات-نظری-و-پیشینه-تحقیق-مفاهیم-نگرش-به-تبلیغات-اینترنتی-(فصل-دوم)

دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم نگرش  به تبلیغات اینترنتی (فصل دوم) در 43 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.


مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی


قسمتهایی از مبانی نظری:

نگرش  به تبلیغات اینترنتی

واژه اتیدیود ، معادل فارسی متعددی همچون طرز تلقی، وجهه نظر، بازخورد، وضع روانی، ایستار، گرایش و نگرش دارد. ولی اکنون اصطلاح نگرش قبول عام یافته و به صورت-های مختلف نیز تعریف شده است (ترکان و کجباف، 1387). نگرش یک سازه فرضی است، زیرا به صورت مستقیم قابل مشاهده نیست بلکه بیشتر با اظهارات کلامی و رفتاری همراه است (آذربایجانی و همکاران، 1385).
نگرش عبارت است از یک حالت عاطفی مثبت یا منفی نسبت به یک موضوع. یکی از مبتکران نظریه نگرش نوین ، ال ال ترستون  اعتقاد دارد که نگرش میزان انفعال یا احساس موافق یا مخالف نسبت به یک محرک است. نگرش ها احساسات عاطفی هستند که مردم پیرامون پدیده ها دارند (مون و مینور ، 1388). در تعریف دیگر، توجه به عناصر نگرش نیز مبذول شده است: ترکیب شناخت ها، احساس ها و آمادگی برای عمل نسبت به یک چیز معینی، نگرش شخص نسبت به یک موضوع اجتماعی است. نگرش، عبارت است از سازمان-دهی بلندمدت فرآیندهای انگیزشی، احساسی، ادراکی و شناختی با توجه به برخی جنبه های محیطی که فرد در آن قرار گرفته است (آذربایجانی و همکاران، 1385).
در راستای بررسی رفتار مصرف کننده، نگرش را می توان بدین صورت تعریف کرد: تمایل ارزیاب گرانه یک مصرف کننده در جهت یا مخالف هر عنصر در محدوده بازار وی، نگرش او را تشکیل می دهد. به عبارتی نگرش، عبارت است از یک روش نسبتا ثابت در فکر، احساس و رفتار نسبت به افراد، گروه ها و موضوع های اجتماعی یا قدری وسیع تر، هر گونه حادثه-ای در محیط فرد (همان منبع).
در یک نتیجه گیری کلی می توان گفت، نگرش یک مفهوم چند بعدی شامل عناصر شناختی، عاطفی و رفتاری است که نحوه رفتار افراد را تعیین می کند و هر نگرشی دارای موضوع خاصی است که این موضوع می تواند افراد، اشیا، رویدادها و حتی خود فرد باشد. نگرش، احتمالا شاخص ترین و ضروری ترین مفهوم در روانشناسی اجتماعی است (گاورونسکی ، 2007).
نگرش ها، از تعیین کننده های مهم رفتارند. نگرش، جز مهمی از موفقیت یا شکست استراتژی بازاریابی اینترنتی را تشکیل می دهد. انتخاب خرید افراد، از عوامل عمده همچون نگرش، باورها و عوامل روان شناختی تاثیر می-پذیرد. آنها در مرکز فرآیند رفتار خریداران قرار گرفته اند و ابزارهایی هستند که افراد از آن به عنوان شناسایی احساسات خود و تجزیه و تحلیل اطلاعات استفاده می نمایند. غالبا نگرشها بر رفتار و نگرش های دیگر ما تاثیر می گذارند و نحوه پردازش اطلاعات مربوط به نگرش را نیز تعیین می نمایند (کریمی و صفاری نیا،1384).

قسمتی از پیشینه پژوهش:
تحقیقی توسط شبیری (1390) با عنوان بررسي تاثير باورها و نگرش نسبت به تبليغات تجاري اينترنتي بر رفتار مصرف کنندگان انجام پذیرفت. هدف از اين پژوهش بررسي روابط بين باورها، نگرشها نسبت به تبليغات تجاري اينترنتي و پاسخ رفتاري مصرف كنندگان بود. يافته ها نشان داد كه از بين پنج عامل باور تأثيرگذار بر نگرش نسبت به تبليغات تجاري اينترنتي، دو عامل سرگرم كننده بودن و اقتصادي بودن با اثرگذاري مثبت و انحراف ارزشها با اثرگذاري منفي، به عنوان يك محرك نگرش نسبت به تبليغات اينترنتي به حساب آمد كه متعاقباً به عنوان محرك تكرار خريد اينترنتي نیز تعيين گرديد و دو عامل ديگر باور، اطلاعات دهنده بودن و قابل باور بودن تأثير بسيار ناچيزي در ايجاد نگرش مثبت و خريدهاي مكرر اينترنتي داشتند.



پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.
دانلود فایل

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل


کلمات کلیدی: دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم نگرش به تبلیغات اینترنتی (فصل دوم) مباني نظري نظریه ها و ابعاد تبلیغات اینترنتی پيشينه تحقيق دیدگاه های دانشمندان درباره تبلیغات اینترنتی پيشينه پژوهش مفهوم و تاریخچه تبلیغات اینترنتی فصل دوم پايان نامه ت

مطالب مرتبط

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم نگرش به تبلیغات اینترنتی (فصل دوم)


طرح توجیهی کارخانه تولیدی شیر پاستوریزه

دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی بیمارستان

بررسي رابطه سبکهای رهبري مديران با ميزان رضایتمندی شغلي معلمان درمدارس راهنمايي پسرانه شاهدشهر شیراز

دانلود طرح توجیهی بازیافت و تولید لوله و ظروف پلی اتیلنی

ادبیات نظری هوش معنوی و مؤلفه های آن (فصل دوم پایان نامه)

بررسی نقش نظام سیاسی بر توسعه اقتصادی ایران

ادبیات تحقیق و سوابق تحقیقاتی استراتژیها و نظریه های بازاریابی رابطه مند (فصل دوم)

بررسي رابطه بين موانع اجراي روش هاي تدريس فعال درافت تحصيلي دانش آموزان مقطع ابتدايي

ادبیات نظری و پیشینه پژوهشی فساد اداری (فصل دوم پایان نامه)

جزوه + فیلم آموزش کامل فصل اول فیزیک یازدهم تجربی (فصل اول: الکتریسیته ساکن )